今天早班 .

閒來沒事..

想說

該是學英文歌的時候了..

所以..

上網找了buckcherry的一首叫 sorry 的歌詞...

突然發現..

旁邊有一個可以打歌詞翻成各國語言的工能.

於是乎我就點進去看...

看來有點好笑...

但...

它也只是照著著面翻..

我不能批評它..

必竟~~

在我念書的時候..

還是有請它幫過我的忙..

只是..

這真的很有趣....


Sorry lyrics

Oh I had a lot to say was thinking all my time away 
哦,我有很多話要說,是思想,我所有的時間距離
I missed you and things weren't the same
我沒有你的事情,並不相同
Cause everything inside it never comes out right
事業的一切裡面從來沒有出來的權利
And when I see you cry it makes me want to die
當我看到你哭,它使我想死 
I'm sorry I'm bad, I'm sorry I'm blue, I'm sorry about all things I said to you
我很抱歉我不好,我很抱歉我很藍,我很抱歉對所有的事情,我說給你
And I know I can't take it back
我知道我不能回
I love how you kiss, I love all you're sounds, and baby the way you make my world go round
我愛你如何親吻,我愛所有您的聲音,和嬰兒的方式,你讓我的世界去輪 
And I just wanted to say I'm sorry:
我只是想說我很抱歉:
This time I think I'm to blame it's harder to get through the days
這個時候我覺的我的責任,它的加倍努力,渡過天
You get older and blame turns to shame
你年紀大的責任,輪流的恥辱
Every single day I think about how we came all this way
每一天 我覺的我們如何來都這樣
The sleepless nights and the tears you cried it's never too late to make it right
該不眠之夜和眼淚,你哭了,它的未為晚也使它的權利
Oh yeah sorry!
噢,耶對不起!
arrow
arrow
    全站熱搜

    apple543 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()